Falsksångare

Jag brukar ha köksradion på mest hela tiden när jag är hemma.
Den hörs ut på balkongen också.
Trevligt.
Men nu har de börjat köra nån vidrig reklamjingel på olika kanaler.
Jag står inte ut när den hörs.
Måste byta kanal.
Det är reklam för nån färgaffär och en vidrig liten människa sjunger med överdrivet falsk röst om olika färger, typ "SVART SVART SVART, tycker jag är så fint", ja nåt sånt.
Fattar de inte att man lyssnar bättre och kan även gå runt och tralla på en reklamlåt och om den är BRA!??
Men hur tänker reklammakarna?
De kan inte.
Fråga mig nästan gång!
Jag blir bara irriterad och stänger av radion. Hinner inte ens höra vad de gör reklam för. Och om jag hinner höra det nån gång så ska jag absolut välja något annat ställe att handla på!
Så det så!

/Blomma


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback