Besvärlig kund?

Ibland är jag nog en besvärlig kund.
Jag brukar kolla kvittona då och då, speciellt om det är något erbjudande, för det brukar ofta missas.
Då säger jag till och får tillbaka det jag betalat för mycket.
Det är inte så mycket pengar det gäller, men om jag tar 4 paket Philadelphiaost bara för att de kostar som 3, så vill jag ju inte betala fullt pris. Om det var fullt pris hade jag bara köpt ett paket.
Och idag stod det att ananaserna kostade 15 kr, men jag fick betala 20. Jag tog ju ananasen just för att den var billig, annars hade jag inte ens tagit nån.
Det var ett impulsköp bara.
Så jag sa till.
Och fick tillbaka en femma.
Jag tycker själv det känns lite pinsamt och att de säkert tycker jag är jobbig och snål, men rätt ska vara rätt, och jag tar ju oftast en rea-vara just bara för att det är rea! Då känner jag mig lurad om jag betalar fullt pris.

Ja, det var bara det.
Jag är en besvärlig kund som vill att rätt ska vara rätt.
En riktig besserwisserkund.
Hemsk säkert!
Fast snäll!

/Blomma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback