En tung helg

Hur kan man avsluta ett förhållande bra?
Det går ju inte.
Men jag var så bestämd.
Jag var så säker.
Jag tränade på olika formuleringar för att säga det bra utan att såra.
Och så kommer man till den här helgen.
Och så skiner solen!!! Det var väl ett jävla tillfälle att skina på!
Och så är Särbo sådär sprudlande glad och går runt och sjunger och är urcharmig.
Men vad lätt det blev då då!
Så jag kunde inget säga förrän på lördag kväll.
Och så hade vi resten av helgen på oss att reda ut och prata och kramas och byta saker och nycklar och kläder.
Sen bara: Hej då!
Vilken saknad!
Min goa Särbo!
Men vi hade ju ingen framtid ihop. Tyckte jag. Och innerst inne tror jag Särbo insåg det också.
Men ändå: En del av mitt hjärta kommer alltid slå för dig. (Sorry Särbo om du skulle hitta hit, du gillar ju inte Ledin, men den där raden var väl rätt fin?)

/Blomma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback