Fri att göra vad jag vill

Ska jag ta en tur på egen hand till någon ö i skärgården?
Eller bila till någon liten söt stad nånstans, typ Trosa?
Jag  blir rastlös av att vara på landet, vet inte varför egentligen, för det är mysigt där. Kan inte sitta stilla.
Åka och hälsa på brorsan?
Kolla på Tall ships race?
Ringa en vän? Fast de är rätt uppbokade så här mitt i sommaren.
Synd att inte Friskis och svettis har mer öppet i sommar, jag hade blivit en trogen besökare och fått en vältränad kropp på kuppen. Nu har de helgstängt och bara öppet vissa tider.
Jag skulle vilja åka på auktion men hittar ingen.
Måla om hemma?
Jag börjar med att läsa en bok.

/Blomma


Kommentarer
Postat av: Sofia

ja, H&M är toppen ibland! man kan göra riktiga fynd:)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback