Bröd och portlappar

Startade dagen med en promenad till bageriet, så nu vankas det nybakat bröd!
Det är skönt med en promenad före frukost. Jag börjar märka att vissa personer ser jag alltid ute och går eller joggar när jag själv är ute och går. Det måste betyda att de är ute och går betydligt mycket mer. Eller betyder det det? De kanske tror samma sak om mig?
Trodde inte jag skulle orka upp efter att ha blivit väckt av otaliga tonåringar natten igenom. Fast efter 4 fick jag sova lugnt iallafall.
Jag hörde ett namn ropas ute på gården bland skrålande teenisar när mina tjejer landat hemma för natten, så jag vet iallafall EN person som var ute och stökade.
Ska jag säga till honom? Tror inte det.
Ska jag titta argt på hans mamma när vi möts? Nähe.
Kanske sätta upp en arg lapp i hans port? Icke!
Annars har det visst blivit populärt i min lilla port att meddela sig genom anonyma lappar.
Jag har inte blivit drabbad själv, men de kan ju TRO att det är jag.
Varför inte skriva under sina lappar?
Fegisar!

/Blomma


Kommentarer
Postat av: art[e]fact

Vad gott med nybakat bröd! Lyx!
Hmm, det där med anonyma lappar är aldrig kul... fegt också...
Trevlig helg!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback