Spurta i starten

Jag börjar året med att spurta.
Inte smart enligt tidningarna.
Man SKA INTE börja tokträna på en gång så man blir utbränd och tröttnar.
Fast så hårt har jag inte tränat egentligen, däremot börjat gå en station extra varje dag, fast det tar sådär 50 minuter.
50 minuter extra när man ska hem är rätt mycket, men nu märker jag lite skillnad på humöret. Jag var så pigg idag så efter middan stack jag på träning också!
Core!
Tydligen så väldigt populärt så man absolut måste boka tid innan man kommer dit. Nu fick jag komma in på dispens.
Det var bra träning. Tror jag. Måste testa lite mer.
Fast om jag måste boka tid innan jag sticker och tränar så känns det lite jobbigare.
Jag får ofta impulser av träningsattacker, och då sticker jag och tränar, nästan vilket sorts pass det än är.
Hade jag inte kommit in på Corepasset idag, så hade jag kört styrketräning istället. Det går ju bra det med.
Ska försöka få med mig Smultron på box-pass när det kommer igång.
Det är så kul! Fast tokjobbigt!

Och så min lilla undersökning, ni som inte svarat. Hittills har ingen använt mobillarm. Är det bara min familj? Och min bror med familj? Svara här så är ni snälla:

Vem vaknade av mobillarmet?

/Blomma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback