Oj oj

Inte hade jag tänkt mig att vakna upp och inte kunna gå!
Men så blev det.
Mitt uppvaknande var chockartat. Eller själva uppstigningen ur sängen var helt galen.
Jag vinglade värre än en berusad.
Nu kan jag gå korta sträckor.
Hur kan man gå och lägga sig fullständigt frisk och kry, och sen vakna upp i totalt hjälplöst tillstånd?
Jo, det ska jag berätta: Det är ett virus på min balansnerv.
Helt galet!
Nu kan jag ändå sitta upp lite. Under dagen kunde jag bara ligga platt ner med huvudet på kudden.
Ve och fasa! Nu blir det sjukskrivningen ett par veckor.
Och tjejerna får sköta hemmet.
Det verkar gå sådär...

/Blomma

Kommentarer
Postat av: Milla

Åh nej! Vad jobbigt! Detta yrselvirus har jag hört en del om de som fått och de känns som en fasa att råka ut för. Det är hemskt att vara SÅ yr! Jag fick själv en släng igår då jag stod lite upp-och-ned på huvudet när jag rengjorde ugnen, sen fick jag sån yrsel så jag fick ta en tablett och vila ett tag, men då gick det över. HOPPAS du blir bättre SNABBT!! Och att tjejerna tar HÄNSYN!!

Postat av: Bobo

Sköt om dig och låt skruttarna jobba på!
Kram/B från andra sidan jorden

2006-10-02 @ 11:21:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback