Tunga ben

Visst kan det vara positivt med tonåringar ibland?
Men visst är det väl det? Visst? Jag har väl inte inbillat mig?
Varför inte lite oftare undrar jag.

Det går inte att känna sig hängig här hemma.
Antingen ska man vara dödssjuk, för då hjälper de förhoppningsvis till, eller så ska man vara otroligt frisk och pigg och allert för att det ska funka.
Men om man precis orkar jobba, och sen pallrar sig hem och lagar middag och vill ha lugn och ro resten av kvällen och lägga sig tidigt.
Då är det fullständigt omöjligt!

För en myndig rackare ska ut och festa en onsdag!
Och en mindre myndig skruttunge förhandlade sig till att gå ut en sväng ikväll fast hon inte fick, men hon ska komma hem snart. Vi får väl se hur det blir med det.
Och däremellan har de nästan slagit ihjäl varandra.
Och avreagerat sig med dånande musik.
Men visst är de väl bedårande, de små flickorna?

Men jag då, som behöver sova!
Jag är ju inte riktigt friskt än faktiskt!!!!
Kan nån fatta det kanske?

Jag tror jag skaffar mig en hund istället :-(
Eller en hemmaman! Jaaa!

/Blomma


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback