Inget ont som inte har nåt gott med sig

Underbart hjälpsamma har mina tjejer varit idag.
Fast Smultron har jobbat, men lite har hon ändå hunnit med här hemma.
Hallon har varit helt fantastisk och städat och handlat och fixat massor.
Middan fick jag laga själv.
Det gick väl.
Jag är klart bättre idag.
Kan gå utan att hålla i väggarna, men det svajar en del.

En bra sak har det här lett till: Jag tänker fortsätta ställa högre krav på mina döttrar.
Jag märkte nämligen hur otroligt mycket jag egentligen gör, men det märks först när det inte blir gjort.
Det måste bli en förändring.
Jag kan inte fortsätta att godta bortförklaringar som nästan uteslutande handlar om att de inte har tid.
De får väl planera sin tid bätttre!

Jag kommer stanna hemma några dar ändå, kanske hela veckan kan vara bra så jag hinner bli fullständigt återställd.
Det trodde jag knappt igår när jag inte ens kunde sitta upp utan stöd.
Fast jag vågar mig inte ut än.
Det får vänta lite.

Nu blir det lite mera soffan för mig. Rätt tråkigt i längden faktiskt!
Imorrn ska jag kanske sortera lite fotoalbum.

/Blomma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback