Trött gammal toffel

Tofflor

Ibland undrar jag vad jag vill med mitt liv egentligen.
Hur kul är Särbo?
Ibland blir jag så trött på honom, t.ex när han är en toffel under sina egna barn.
Inte konstigt att de inte revolterar, de får ju vad de vill! De behöver inte bråka! Han ger med sig direkt.
Är han och de bortbjudna nånstans, så är det barnen som får bestämma om de ska gå!
Alla är ju olika, och det är dumt att reta upp sig, men jag gör det ändå.
Speciellt idag!
Fast hur kul är jag själv?
Jag borde bjuda hem mina vänner oftare.
Jag kunde vara mycket mycket bättre på att hålla kontakten med vissa.
Jag kunde ta fler initiativ till att hitta på nåt kul.
Det finns så mycket jag borde, som jag egentligen också vill, men inte kommer mig för.
Jag får väl ta och rycka upp mig!
Jag blir så arg på mig själv när jag är initiativlös!
En spark i baken skulle jag ha!
Jag tror jag blir påverkad av tonårsslöheten här hemma.
De är två mot en, så det är svårt att stå emot.
Mörkret hjälper väl till en del också.

/Blomma


Kommentarer
Postat av: junitjej

Här får du en spark i baken! ;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback