Är rika mindre rynkiga?

Det borde de vara om de vansinnigt dyra rynkprodukterna är ens hälften så bra som de lovar!
Jag fick tips på ett ögonserum.
Det skulle reducera de fina liiiiinjerna runt ögonen.
Ja, men vad bra!
Då tar jag väl en sån liten flaska då, så slipper jag förvandlas till ett russin.
Endast 895 kr!!!
Va?
Vem betalar det?
Jag köpte en Olay Classic på Willys för 39 kr.
Den luktar tant, men verkar funka rätt så bra med att fukta mitt face, och det är väl det rynkkrämerna gör?
Den får duga ett tag iallafall, för om jag ska punga ut med närmare en tusenlapp för några milliliter ögonserum, då får jag nog se till att få rejält påökt.
Den kanske inte ens funkar!
Jag ska spana vidare efter mirakelkrämer.
Det börjar behövas.

/Blomma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback