Särbo eller sambo?

Har fått träff på bostadsbytarstället med min och Särbos helt osannolika kombination av boende!
Kan nån verkligen vilja byta till sig våra hem som ligger på så olika ställen?
Lägenheten vi skulle kunna byta till oss ligger i Fredhäll. Precis där jag vill bo när tjejerna flyttar, men nu får jag panik och kalla fötter.
Hjälp!
Inte kan jag och mina vilda tjejer flytta ihop med Särbo och hans barn.
Han verkar tro att det skulle vara han som skulle få mest jobbigt!
Men varför då?
Alla skulle få ge och ta och vara med om en stor omställning.
Olika vanor och ovanor skulle följa med.
Det som är självklart hos den ena är jättekonstigt hos den andra.
Vet inte varför jag anmälde oss till bostadsbytaren när jag ändå inte vill flytta.
Bara kul att se om det överhuvudtaget var möjligt.
Det var det visst!
Fast vi fortsätter nog att vara särbos ett tag till.
Ha våra egna liv och när vi vill och har möjlighet så möts de liven.
Lite roligare så tror jag.
Som gubben och gumman; jag är ute när gubben min är inne ungefär, så nöter vi inte på varann.
Bra va!

/Blomma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback