Kvällsdravel

Min goa Hallontjej var nyss inne en sväng och hämtade lite frukt! (Oj då, alla äpplen rök visst! Hon är givmild min dotter!)
Sen ut igen till kompisarna som väntade.
Seriösa snack är det tydligen ikväll bland tjejerna. Hon hann säga att de bl.a snackat om att föräldrarna vill deras bästa, även fast de är så jobbiga!! Smarta tjejer som inser det i så låg ålder tycker jag nog!!
(Alltså! Jag är otroooligt förvånad att hon sitter ute och tar det lugnt, att hon hämtade ÄPPLEN! och att hon idag en fredagkväll!!! pratade om att hon skulle plugga imorgon!)

Smultron är på 18-årsfest! Säkert rätt så lugnt ikväll när familjen är med, men imorrn tror jag det skulle bli party!!

Nu kom Hallon och en kompis hem.
Nice! tycker jag.

Smultron hoppas jag på att få hem innan morgonen gryr.

Har ni hört lilla söta Frans som sjunger om Zlatan! Jag såg honom på tv igår och han är så gullig!
På Aftonbladet kan man höra en snutt. Gör det!

Gokväll!

/Blomma




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback