TV-idioter

Tonårstjejerna i min familj gillar att titta på:

* OC
* Big Brother
* Desperate Housewives

Jag gillar att titta på:
* Hmmm, njaaa, vet inte riktigt... Jag tittar mest på det nån annan tittar på.
* Annars var let's dance rätt kul, det tyckte tjejerna också.
* Cityakuten (urgammalt, går väl knappt längre)
* Vänner är rätt bra, eller var, kanske bara repriser nuförtiden?
* Desperate housewives kan jag faktiskt kolla på ibland
* Kronprinsessan har jag sett lite av
* Discovery har en del intressanta program. Gärna om barnsjukhus (jättehemskt att se), olyckshändelser (brukar sluta lyckligt ändå), detektivgrejer och naturfenomen och massa sånt.

Tydligen har jag ingen koll på tv alls!!
Gamla program eller halvt kollade på, eller jag vet inte vad!
Ändå sitter jag där och zappar ibland.
Och ser alltså ingenting vettigt!
Herregud vad tragiskt!
Jag borde göra nånting vettigare!
Fast idag har jag äntligen burit ner pjäxbagar och skidor i källaren. Det blev en enorm skillnad i hallen! De fick vänta så länge, för det var så mycket som skulle tvättas, och skidbrallerna var väl inte det första att prioritera direkt. (Jag förvarar alltså både skidkläder och pjäxor i pjäxbagarna)
Men nu är det klart!

Tror det är OC nu.
Jag sätter mig nog hos mina tjejer och kollar lite. De är ju sams!

/Blommalomma





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback