Kultur minsann!

Ikväll har jag varit på Liljevalchs vårsalong och kollat på konst.
En del kul grejer bl.a tygväskor i massor av olika mönster och tyger från olika årtal. Igenkänningsfaktor från barndomen!
Sen var det en så fin tavla som var broderat på en vävd duk. Det går ju inte att beskriva, men den var så detaljerad så man kunde stå länge och hitta nya detaljer.
Och så de där tavlorna på rea för 199:90 målade av kända och okända. Ingen snygg som nån av oss ville ha. Men lite kul att titta på. Jo, en snygg, men den passade inte hemma hos mig så det fick vara.
Och guiden var bra.
Annars var det inte så mycket tycker jag.
Jag har varit där en gång tidigare, och då har jag för mig att det fanns mer.

Men vi hade trevligt och var ute och käkade sen.

Och Smultron hade tvättat när jag kom hem :-) (men inte hängt den ännu...)
Och Hallon är hos sin far.
Och har pluggat hela kvällen.
Tror jag ja...
Näe, jag vet inte, men får väl höra mer imorgon. Ikväll behövde jag koppla av lite själv för en gångs skull, hon har ju en pappa också faktisk.

Gonatt!

/Blommalomma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback