Fredag helt enkelt

Så skönt att det det är fredag! Var ute med Särbo och käkade idag också. På OT. Länge sen jag var där, det var så rökigt förut, men inte nu längre förstås. Lite stökigt och trevligt. Redan hemma, för det var lite fullt så vi fick ett bord på begränsad tid. Skönt att vara hemma i värmen. Smultron ska på 18-årsfest i stan ikväll. Hoppas hon sköter sig! Och att hon kommer hem ordentligt! Hallon hade ringt såg jag, men nu får jag inte tag på henne. De skulle ut ett gäng tjejer och käka tidigare ikväll och var nog på väg hem nu. Hennes pappa får ha koll. Jag måste slappna av lite varannan vecka iallafall. Jag såg för ett tag sen ett recept på http://sassa.webblogg.se/ om frukostbullar som hennes son gjorde (vilken fantastisk son!!!). Jag kom på det idag och letade fram receptet, så nu står Särbo och knådar bullar som vi ska slänga in i ugnen imorgon! Otroligt! Jag är stum! Tack Sassa! Ser fram mot frukosten imorgon. /Blommalomma

Kommentarer
Postat av: Blomma

Vad konstigt det här inlägget blev. Inga styckesuppdelningar följde med. Jag bloggade från Säbos dator och den har ju varit lite knäpp förut också.
Väldigt konstigt.
Jag vet att jag alltid har två radmatningar innan jag skriver under.
Hmmm. Fult ju!

2006-03-12 @ 22:08:07
Postat av: Susanne

Då hoppas jag frukostbullarna blev lika goda som dem min son gjorde!

Och jo, webblogg hittar på saker ibland så att det inte blir som man en gång gjort. Jag har också märkt att det blir olika beroende på vilken dator man använder.

Postat av: Blomma

De blev goda! Fast han glömde saltet...
Men det var mitt fel, glömde skriva av det.
Fast det gjorde inte så mycket, med saltat smör på.
Gott!

2006-03-13 @ 22:16:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback