Flygvärdinnor och jag!

Vi har alltså flygvärdinnesjukan!
JAG! som knappt sminkar mig, mer än lite mascara, som flyger sååå sällan så huden knappt hinner påverkas!
JAG har alltså fått lite smärre hudproblem som, när sjukan upptäcktes, mest var flygvärdinnor som hade. Och som måste bero på mycket smink och flygplansluft!
Ja, ja, men sen upptäckte de visst att även killar får det. Killar som inte är flygvärdinnor alltså.
Men det beror inte på smink och flygplan, utan nån sorts hormontopp från p-piller eller annat, som sprakat igång det hela för några år sen, och nu är det kvar.
Kan botas med salvor och liniment eller om det inte hjälper; antibiotika.
Jaha, men det vill jag inte gärna äta, iallafall inte i 3 veckor!

Så var det med den sjukan!
Och jag som var rädd att marsvinet smittat mig med nåt läbbigt...

/Blommalomma


Kommentarer
Postat av: Mia

men det låter väl nästan lite lyxigt och kan man bli lite avudis på en sån grej?? nja...jag är torr som fnöske hela jag nu när det är sååååå kallt. lycka till med salva nr ett.;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback