Energiiiii

Idag ska jag börja käka Rosenrot.
Jag ska bli så pigg.
Och otroligt smart.
Och få energi till tusen!
Jag ska avverka arbetsdagen med ett leende.
Jag ska jobba så effektivt så jag nästan avvecklar mig själv.
Jag ska komma hem så pigg och glad och fortsätta vara det även om tonårsbråket hörs ett helt kvarter!
Mina hjärnceller ska koppla så snabbt så jag självklart vet vad som ska göras om något problem poppar upp. För jag ska bara se problemen som en utmaning!
Jag ska komma ihåg alla namnsdagar och födelsedagar och att ringa gamla kompisar.

Attans vilket mirakelmedel jag har köpt!

/Blommalomma

Kommentarer
Postat av: Myra

Haha.. du har möjligtvis inte fundreat på karriär som försäljare..? eller de kanske är de du är.. =p
mycket övertygande skriver du iaf.. =0)

Myra

Postat av: Blomma

Nej, jag är verkligen ingen försäljare och skulle inte kunna bli.
Men reklam skulle jag gärna syssla med! :-)

2006-03-21 @ 18:59:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback