Skolavslutning

Avslutning idag för båda tjejerna!
Jag putsade fönster och sen när Hallon kom hem, åkte hon och jag och käkade lunch.
Vi satt ute och käkade i det härliga vädret.
Smultron fick vi inte med oss den här gången, men vi två hade så mysigt istället.

Deppigt bara med betyget.
Vet inte om jag ska kontakta en lärare som sänkte henne till G fast han lovat VG.
Med det betyget och ett par andra missöden så kommer hon troligtvis inte in på den skolan hon helst önskade. Den som jag också tyckte verkade bra och seriös.
Den som hon nog kommer in på nu har inte jättebra rykte.
En lång sommar har vi nu framför oss. Sista juni får hon besked, men då är vi på semester. Så en brännande överraskning väntar alltså hallon på hallmattan när hon kommer hem igen.

/Blomma


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback