Så blev det med den parkteatern

Jag och min goda vän och granne hade bestämt oss för att titta på precis ALLA parkteatrar som skulle visas den här sommaren.
Med undantag för barnföreställningarna då.
Annars skulle vi försöka masa oss iväg till parker vi aldrig tidigare skådat, och ännu mindre visste fanns.
Nu blev det inte riktigt så.
Det började så bra med Människor i solen i Vitabergsparken, som ändå måste vara den bästa parkteaterpark man kan tänka sig. Man ser scenen var man än befinner sig. Konstigt nog!!

Efter det har vi missat Cabaret Läderlappen. Och några till vet jag att vi missar.
Kärringfeber ska jag försöka se! Namnet lockar av nån anledning... Kärringar, så som jag ser dem, säger vad de tycker och gör vad de vill, skiter i vad folk tycker om det. Så, Kärringfeber kan nog va intressant!

Undrar om det bara är i Stockhom det finns parkteater? Som är gratis alltså!
Gratis är gott! Så nån mer parkteater ska jag väl ändå lyckas mumsa i mig i år!

/Blomma


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback