Nu är det bal!

Nu är hon på balen, Hallon.
Jag gick hem tidigt och lockade och lockade hennes hår. Sen dit med några fina hårspännen så ser hon precis ut som en prinsessa!
Jag tog massor av kort, fast det blev lite stressigt på slutet, men kort vill jag ha. Säkert hon också.
Klänningarna åkte på sist av allt, och sen ville Hallon och kompisen bara iväg.
Men jag tog massa kort ändå.
Så nu är de på bal i fina klänningar och killarna uppklädda i kostymer.
Inte som man är van att se dem precis.
Hoppas de får jättekul!
Balen slutar tolv, så då får Askungen springa ut och bli hämtad av sin mamma.
Efter tolv får inga Askungar vara ute på stan.
För imorgon är det avslutning!!
Herregud vad jag är avundsjuk!
Men jag tog ändå ledigt så jag ska äta jordgubbar och plocka syrener och sen får vi se om någon av tjejerna vill gå på stan och käka lunch, eller om dan blir fullspäckad för dem ändå.

/Blomma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback