Mitt bloggeri

Jag skrev för några dar sen, att jag inte gillar att prata om jobbigheter.
Det var ju därför jag började blogga. För skriva om dem går bättre.

Jag tänkte från början av bloggandet, att jag skulle skriva av mig allt och skriva vad jag vill och strunta i om det är anstötligt eller utlämnande eller vad det nu kan bli. Men sen när jag började, och ni där ute läste och kommenterade nån gång, då blir det ändå att jag tänker mig för vad jag skriver. För tänk om nån listar ut vem jag är! Då är det mest mina barn som kan tycka det är jobbigt, och det vill jag verkligen inte.
Jag skulle tycka det var konstigt att veta om nån jag känner läser min blogg.

De senaste dagarna har inte många alls läst. Det går lite upp och ner. Kanske inte intressanta ämnen.
Men jag skriver ändå. För mig själv, visst. Men jag blir ändå väldigt glad för kommentarer. Ibland har jag fått jättepeppande kommentarer när jag skrivit om jobbigheter. Det är väldigt upplyftande! Fast just då kanske jag inte har varit på det humöret så jag orkat svara eller tacka.
Så nu tackar jag för precis alla kommentarer jag fått!
Läste förut att kommentarerna håller en blogg vid liv. Jag fattade det inte då, men nu börjar jag hålla med. Genom kommentarerna har jag också hittat nya bloggar.

Jag fortsätter mitt bloggande med tonåringar, upp- och nergångar, oväsentligheter och vad det nu kan bli.

Jag blir jätteglad om ni lämnar en kommentar, så jag får se vilka som läser!

/Blomma

Kommentarer
Postat av: Milla

Visst är det härligt med kommentarer! Jag är här och läser gärna, men sista veckorna har jag visst inte hunnit med som jag gjort tidigare... Hm jag tror givetvis att sommaren har ett finger med i spelet. Borde ha... men det är också under sommaren som så mycket händer och man kan ha ett behov av att ventilera sig. Jag förstår din frustration över tjejernas ev festande. Hu. På sommaren blir det oftast mer, mer rörelse, mer risker. Huwa, Kram till dig!

Postat av: Helen

Läser ofta.. =0) dock dålig på att kommentera.. kan de vara de som gör att ingen kommenterar min blogg heller.. =p
kämpa på!! =0)

2006-06-04 @ 15:41:17
URL: http://myra.blogg.se
Postat av: Blomma

Tack Milla och Helen!
Jag är inte så bra på att kommentera jag heller. Ofta är det tidspressat med bloggandet, så jag bara skriver min egen och kollar runt lite, men kommentera hinns inte med så mycket.
Jag tror nog att det påverkar, för de jag får kommentarer av, deras bloggar tittar jag in på.
Festandet ja, det får man försöka ha lite koll på.

2006-06-04 @ 15:58:03
Postat av: Frida Boisen

Hej Blommalomma,
Jag tittar in här då och då. Och njuter av rapporterna om livet med dina tonåringar.
Hoppas Telefonplanskrapan får heta som du.
Det skulle pigga upp.

2006-06-05 @ 13:54:47
URL: http://fridaboisen.blogspot.com
Postat av: Blomma

Frida: Jaaa, jag skulle ju förstås föreslagit att skrapan skulle heta Blommalomma!! Nu gjorde jag ju inte det...

2006-06-05 @ 21:35:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback