Festande tjejer

Jaha, så var man själv igen då.

Smultron på språng ska nu hem till en kompis där de ska äta middag och festa också kan jag tänka mig.

Hallon är på tjejmiddag. Hm hm!!! Den rackarns ungen smugglade med sig några småflaskor med sprit som hon lyckades köpa utomlands med pappsen. Jag ringde och sa att de där flaskorna, de ska hon ju låta bli att dricka om hon nu hade tänkt sig nåt annat. Fast det var ju bara en present till födelsedagsbarnet fattar jag väl. Ja ja, hoppas inte födelsedagsbarnet bjuder då....
För visst ställer hon väl de söta små flaskorna som prydnad i en hylla. Jaaaadå! Jag kommer väl ihåg själv hur det var. Där fick de stå nån vecka eller nån sekund, tills ett lämpligt tillfälle dök upp. T.ex en tjejmiddag!

Själv tar jag nog lite vin snart. Eller kanske jag väntar in Särbo. Jag får se.

Jag har just målat över några överflödiga gulddetaljer på mina nya skor. Lite fick vara kvar, men det är inte riktigt JAG att ha skorna fullploppade med guldstreck. Det blev väl sådär. Jag får nog ta på lite skokräm också. Fast mitt fram på tårna fick det vara lite guld kvar. Låter det snyggt eller??

/Blomma


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback