Än så länge idag

Toppen:
Sommar äntligen.
Hallon sov inte hela dagen.
Smultron kom hem iallafall...
Sverkade dojjer med tappad sula.
Köpte "silvermatta" till vindrutan på bilen för mindre het bil.
Bakat kladdkaka som ingen ännu smakat på.
Lånat en bok.
Min härliga balkong där jag nog ska bosätta mig.
Fullt med tjejer i hela lägenheten.
Alla sticker ut nu!

Botten:
Två tjejer sov fortfarande när jag varit runt på stan och kom hem vid 13:30.
Rökvarning på båda mina tjejer, kanske mest Hallon faktiskt!!! eller så är Smultron mer försiktig...
Jag börjar få mage! Men det är ju inte jag ju! Kanske kladdkakan får vara då...
Hallon bara smiter från sitt stökiga rum som hon smiter från läxor som hon smiter från allt jobbigt.
Jag har inga kläder!
Fullt med tjejer i hela lägenheten.
Alla sticker ut nu! Det kanske inte var så toppen ändå...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback