Tonårsresenär

Idag bär det alltså av till Bulgarien för Smultron och hennes vänner.
Lite pirrig är hon, har faktiskt frågat efter råd och tips, så det har hon fått, plus en del förmaningar förstås.
Hon hade rejäl resfeber igår kväll eller snarare inatt.
Fast hon somnade till slut ändå...
Hoppas hon kan äta nåt idag, annars vet jag en mage som kommer visa att den lever!
Ändå oroar jag mig inte särskilt.
Jag har förstås sagt att hon ska vara försiktig och att de ska hålla ihop.
Annars får hon som alla, lära själv av de eventuella misstag som görs.
Jag bara hoppas att det inte blir några stoora misstag!

Högtalarpresenten var en hit!
Hon blev sååå glad!
Ringde runt och berättade att nu, NU var minsann partymusiken ordnad!
Så har hon laddat ner massa musik inatt.
Då kan hon ju skänka sin mamma en liten tanke när de drar igång med la musica!

Lill-Hallon verkade inte så mycket gladare imorse tyvärr.
Igår kväll kom hon och kompis hem och käkade kladdkaka och fick se min fantastiska skapelse i paint. Ett självporträtt som jag hade tänkt blogga, men nu har för många sett det, så det får bli ett nytt istället.
Då skrattade hon!
Och Smultrons kompis kunde knappt sluta! Så fint ritar jag!
Det bjuder jag på. Ett skratt piggar säkert upp Hallon lite i hennes ilska.

/Blomma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback