Parkad på "Mitt liv som tjock"

Kvällens parkteater under Eken var alltså: Mitt liv som tjock med Lotti Törnros.
Den hade sina humoristiska stunder och även tänkvärda, även om det kändes lite övertydligt och kanske inte så nytt för det mesta.
Vissa delar var ändå bra, och jag ångrar inte att jag såg den.
Lotti var en riktigt bra skådis. Man visste aldrig riktigt om hon var sig själv eller spelade. Bra alltså!
Hon borde kunna få andra roller efter det här, hon har ju humor och bra inlevelseförmåga tycker jag. Nu var det i och för sig kanske lätt att leva sig in i sig själv, men ändå.

Nu har jag ont i fötterna! Vi satt i en brant slänt och fick spjärna emot hela tiden för att inte glida ner på raden under. Så är det med parkteater!
Nästa gång ska vi ta Vitabergsparken. Den slår det mesta!

/Blomma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback