Mobilpladdertacka

Fyndade på H&M på Götgatan i helgen.
3 linnen för 10 kr st. Inte illa!
När jag gick där hörde jag samma tant dyka upp här och var mellan klädställningarna pratandes i mobilen. Om inget viktigt alls lät det som. Som de flesta alltså.
Sen började hon dalta lite, som om hon pratade med ett barn.
-Viktor. Hör du mig? Viktor. Det är matte här.
Jag var tvungen att smyga mig därifrån, med ett jätteleende som inte gick att dölja.
Att det finns människor som pratar med sina husdjur!!! I mobilen!!
Jag undrar vad Viktor svarade.
Voff, kanske.

/Blomma


Kommentarer
Postat av: Fia

Det där var nytt, nog för att min hund är mysig, men jag har aldrig provat ringa till honom, fast han skulle kanske svara...


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback