Mannen under trappan

Av Marie Hermansson, läste jag nyss ut.
Den var bra, jag ville läsa mer, spännande.
Inget för mörkrädda i villa!
Jag är inte mörkrädd men lättskrämd av filmer bl.a. Men den här boken var inget jag var rädd för efteråt. Däremot om jag bott i villa...
Och speciellt om jag haft ett trappförråd...
Då hade jag nog blivit lite skrajsen.
OBS! Jag är lättskrämd!
De flesta fattar nog inte att någon kan bli skraj för det.

Undrar om jag vågar läsa Camilla Läckbergs böcker. De verkar bra, men lite läskiga.

Halledudanemej vad jag är feg!
Men jag vill inte bli rädd när jag är ute i mörker.
Det är jag inte nu, men vet att jag kan bli om jag läst om något verkligt skrämmande i verklig miljö.
Jag har alltid undvikit skräckfilmer.
Jag tror jag lever mig in i filmen för mycket. Jag blir så rädd så jag tror hjärtat ska stanna!

Men Stenhuggaren ska jag väl klara av att läsa?

/Blomma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback