Kränga nåra böcker

Innan solen bröt fram var det lite småruggigt idag, bara 20 grader!!
Så jag åkte och köpte färg och spackel och annat till Smultrons rum.
Sen till en Loppis i Sumpan. Tänkte också kolla på auktionsverket, men det var inte öppet idag.
En gubbe med långt grått hår som stod i ett av loppisstånden köpte två kassar ungdomsböcker av mig. 100 kr för båda.
Säkert ett fynd för honom, och jag fick ju nåt för dem, istället för att slänga. Inga skolloppisar i sikte heller.
Så där blev båda nöjda.
Ett tips kanske om ni ska köpa presenter: massor av tvillingböcker, Kulla Gulla, Fem-böcker mm. Inbundna allihop! Har tar väl 5-20 kr st kan jag tänka mig.

Nu lite fika och choklad på min prunkande balkong!

/Blomma


Kommentarer
Postat av: Gunilla

Tack för titten. Telefonen är en Ericsson K750i. Den är skitbra. Ha det!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback