Jag är en SNÄLL mamma, så det så!

Med maten på spisen stack jag iväg och köpte högtalare till Smultrons Ipod. Och var hemma igen lagom tills middan var klar.
Nu ska hon få en sommarpresent ändå!
Fast jag inte är särskilt nöjd med hennes ordning och reda.
Fast hon väcks vissa nätter.
Fast hon bråkar med sin syster.
Men ändå...
Hon har börjat diska sina matlådor innan de möglar.
Hon ber om ursäkt när hon väcks.
Och hon är ju min älskade dotter ändå!
Ja, så jag tänkte ändå ge en sommarpresent som hon kan ta med sig på sin alldeles egna, alldeles första, alldeles, troligtvis, partytokiga semester med kompisarna.

Och när Smultron är borta ska jag hitta på nåt kul med min andra älsklingsunge Hallon. Vi får se vad det kan bli. Hon får bestämma.

/Blomma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback