En ARG dotter!

Hallon var på ett fasansfull humör idag.
Något hade tydligen hänt. Som hon INTE ville prata om just idag.
En grabb var visst inblandad, om jag gissat rätt.
Hon ville alltså inte prata, men däremot lyssna på HÅRD, SKRÄNIG HÅRDROCK eller METALL och PUNK!! Gamla hederliga Ebba Grön går tydligen bra att skrämma grannarna med om man är arg!! Det andra hade jag aldrig hört förut, och det var inte riktigt läge att fråga vad hon lyssnade på...
Det lät destruktivt iallafall!
Hoppas hon fick utlopp för sina aggressioner ordentligt, för nu är hon ute och iväg med en kompis som kom hit och hämtade upp henne. T.o.m kompisen undrade vad hon var så arg för!
Jag fick inte höra svaret...
Kanske hon berättar imorgon...
Dessa hormoner! Hur länge orkar de hålla på och partaja i en tonårstjej?

/Blomma


Kommentarer
Postat av: Agnes

Det finns inget bättre än deathmetal när man är på dåligt humör :) Det brukar jag göra, plus att dra upp volymen så att man inte hör att päronen ropar på en, om dom ens törs ;) Det är bra också, för då hörs det på långt håll att jag är sur så kan folk hålla sig undan - vilket du tydligen också gjorde :) Helt rätt gjort av dig, vilket du förmodligen redan vet men det kanske känns bra att höra det från en annan tonåring :P

Postat av: Blomma

Det känns bra att höra att jag gjorde rätt :-). Fast liite svårt är det att lämna henne i fred när man vill kramas och trösta.

2006-07-25 @ 19:48:03
Postat av: Agnes

Jo det förstår jag... Och ibland vill man ju bli tröstad också :)

2006-07-26 @ 16:22:48
URL: http://alaurelin.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback