Bajsbarn!

Jag har glömt hur trött jag är när jag inte har semester och inte får sova för ungarna springer runt på nätterna eller kommer inte hem i tid!!

Men sommarjobbar de inte då?
Joooodå!!!
Visst jobbar de!
Men Smultron börjar kl 10, så hon tycker hon kan vara uppe halva natten ändå.
Och Hallon, hon börjar 6:30! Hur orkar hon vara uppe så sent?
Jo, nu vet jag. Hon ligger och sover hela eftermiddagarna efter hon kommit hem.
Pratade nyss med henne alldeles yr i mössan.

Men kan ni inte fatta att så kan inte jag göra!!!!

Jag jobbar och sen lagar jag mat och sen ska här renoveras och målas och sen vill jag faktiskt sova!!! Utan avbrott tack!

Usch för tonåringar!

Tråkig, sur och trött är jag idag och allt beror på sömnbrist! Igen!

/Blomma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback