Vad hände sen?

Jo, lite följetänger jag inte följt upp kommer här:

Gegget i hallen hade absolut ingen gjort, men Hallon förbarmade sig och torkade upp ändå. En guldstjärna till dig gullunge!!

Ingen tatuering blev det igår iallafall, på Hallon. Men Smultron fick onda ögat, för att hon hade sagt till mig att kompisen skulle tatuera sig. Självklart sa jag inte att hon sagt något, bara att jag blev orolig när de skulle till en tatuerare...
Än så länge är läget halvlugnt på den fronten alltså...

Min förskylning eller vad det är som är i annalkande kom av sig tror jag. Jag sov och sov och sov och drack mystista teer och åt apelsiner.
Det hjälpte visst!

Träningen kom jag ju igång med i helgen, men vilar nu eftersom jag inte är helt hundra. Nya tag i helgen tror jag.
Mamma tipsade om ett pass där de som kom därifrån sa att de fått blodsmak i munnen!!! Passar mig perfekt!! När jag väl kommer iväg och tränar - DÅ ska här tränas!!!

Paradis!
Vi har inte hittat nåt än, men det får bli Europa en vecka så Smultron hinner jobba också. Tydligen tänkte tjejernas pappa också åka utomlands med dem i sommar. Ganska typiskt att det blir flera gånger i år och förra året gjorde han ingenting, var bara hemma och fixade med huset. Men det blir ju roligt för dem i år då!!

Håret behöver jag fortfarande göra något åt. Kanske självhjälp får duga ändå...

Att hitta i stan, som jag är rätt dålig på, blir bättre nu när jag tar bussen lite överallt. Det blir ju sightseeing på köpet! Igår fick jag en aha-upplevelse, när jag såg hur Gärdet hängde ihop med själva City. Har annars inte förstått att Gärdet skulle höra till stan. Det är ju nästan en förort!! =)
Och Gärdets t-banestation är så otroligt ful och tråkig, ja skalbaggarna kanske är lite fina, men helheten är hemsk!

Ska nu dra i mig en häxbrygd gjord på örter!

/Blommalomma




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback