Ständigt denna sömnbrist!

Jag måste hem och sova!!

När barnen var små, var jag säker på att allt skulle bli så lätt när de blev stora. Hur fel man kan ha!

"När mamma sover, dansar tonåringarna på bordet" Gammalt djungelordspråk.

Alltså kan man inte sova. Vem vet vad de hittar på! En var ute och sprang sent, och då kan inte jag koppla av förrän hon kommer hem. Jag får ingen ro liksom.

Det konstiga är att när jag själv var ung, tyckte jag min mamma var jättelarvig som inte kunde sova innan jag var hemma. -Men vad larvig du är, skyll dig själv! sa jag bara. Hemsk va!
Jag var ändå en rätt snäll tonåring tror jag =).

Nu ska jag iallafall hem och sova, hur rörigt det än är hemma.

/Blomma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback