Sova? Varför då??

Trött trött trött!!!
Måste till Särbo ikväll så jag får sova nån gång!
Låter lite underligt kanske... =)
Men, Smultron min stora älsklingstjej, KAN inte låta bli att hålla mig vaken på nätterna!! Alltså nätter för mig!! För henne endast kvällskvisten.
Jag var uppe rätt sent i söndags, för jag såg nån spännande film och så går man aldrig och lägger sig direkt sen.
DÄRFÖR ville jag lägga mig senast 11 igår. Måste också vara skärpt på jobbet idag.
Men det är verklien omöjligt!
Hon chattar sent och SEN, när jag sover!! Då går hon upp och sätter på kranen i badrummet (som ligger vägg i vägg med mitt sovrum) på högsta fräs!! Man vaknar med ett ryck! Sen somnar man om, och sen så kommer hon in till mig och ska sova i min stora sköna säng!! Herreguuuud!! Vad har du sett för film egentligen??
Du vet ju att du inte tål skräckfilmer? Eller det räckte nog med den i söndags: "En kvinnas hämnd".
Måste bara skriva av mig min trötthet lite.
Allt känns liksom värre än värst när man är trött.

Nu in i duschen så blir allt bra :- / ?

Äh! vill sooooova!

/Blomma


Kommentarer
Postat av: Mia

de blir aldrig vuxna det är nog bara att inse...
sov gott och hälsa särbon!

Postat av: Camilla (fam Noterius)

Hoppas du fått sova lite i natt så det känns lite bättre för dig!! Vet precis hur det känns när man är så trött att man skulle praktiskt taget kunna göra vad som helst, nästan, för att få sova.....jäsp!
Sköt om dig och krama kudden

2006-01-25 @ 12:50:59
URL: http://noterius.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback