Shoppat idag

Köpte nytt duschdraperi idag.
Men det var så kort!
Ska det vara det?
Mitt gamla från Ikea gick i stort sett ner till golvet, det här är 20 cm ovanför. Inte bra alls! Då stänker det väl överallt!?
Är det nån ny standard kanske?

Köpte också en grön växt, som långa grässtrån där vissa var lite lockiga. Lite underlig faktiskt... men grön och fin!

Lite annat småkrafs från Ikea blev det förstås också, som alltid: lite krokar till stången i köket (några har försvunnit), en korg till hatthyllan i hallen för jag vet inte vad, kanske vantar. Ändknoppar till gardinstängerna i köket. Och en smal vas med en bambuväxt i. Fint på min smala ynkliga fönsterbräda!


Och så lite fika förstås!


/Blomma


Kommentarer
Postat av: Mia

Visst är duschdraperierna knäppa! Jag köpte oxå nya på Ikea nu när jag målade vårt chocklila till antikvitt. Gröna skitsnygga men korta... JAg funderade på om jag skulle hitta enfärgade billiga vita och sätta innanför...?


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback