Min Darling är inte här!

Min Kärbo Särbo ringde nyss, när brollan m familj fortfarande var kvar. Darling då, kom hit istället! Längtar lite.
Men men, inte kan vi ses inte. Livet är så komplicerat ibland, fast lite avstånd är väl ingenting, om det inte hade varit så att vi varit låsta av våra barn. Fast jag känner mig inte låst, men hittar inget bättre ord. Vi sitter i respektive hem och har det bra med våra respektive barn och vill ju inget hellre, men gärna träffa varandra ibland också.
Fast nästa vecka är det våran tur!
Barnen (iallafall mina) är för det mesta ute hos kompisar, men man kan ju inte dra till andra sidan stan för det. Måste se till att de kommer hem ordentligt.
Den här helgen är Hallon hemma ändå, det har hon själv sett till. Busat lite för mycket...
Då passade jag på att ta hit brorsan så fick kusinerna träffa varann också.
Snart kommer en liten ny kusin! Det ska bli spännande att bli faster igen. Det var så länge sen vi hade en liten en i familjen.

/Blommalomma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback