Miljon till gråsugga tack!

Om jag vann en miljon skulle jag rusa till frissan direkt! Först av allt innan jag gjorde nånting annat! Det är ju så dyyyyrt!!
Gå och slinga mig i massor av snygga färger, som jag skulle ha råd att göra om eller fylla på eller vad jag nu ville, så ofta det behövdes.
Nu växer alla gamla slingor ut och jag börjar se gråa hår!!! Hjälp!
De har plötsligt, under natten tror jag, blivit för många för att ryckas bort!! Hur kan det hända?? Fick en chock imorse när jag lyfte på kalufsen. Därunder syns de. De gråa gråa tråkmånsarna.
De måstes döljas snabbt innan någon ser dem!!

Jag har lite sprayblond hemma. Jag börjar med det som akutinsats!
Sen MÅSTE jag gå till frissan!

Rufsig och tufsig och grå liten
/Blomma


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback