Fit for fight!!

Äääntligen!! har jag kommit igång med träningen.
Kommer nyss ifrån ett pass som tyvärr var riktigt tråkigt, men ändå! Motion har jag fått!

Nu blir det nyinköpta fiberfrallor direkt från bageriet.
Sen blir det faktiskt också semlor. Fast det är Kärbo Särbos fel. Han kan liksom inte låta bli semlor om han ser några. Han har som mål här i livet, att käka semlor från varenda litet bageri som finns.
Och då måste jag ju också ha en. Och så har Smultron en övernattande kompis här (såg jag imorse när jag försökte väcka henne för hon skulle också träna, men orkade inte!)
Så de måste ju också få semlor!

Nyduschad, mycket fräsch och hungrig
/Blomma

Kommentarer
Postat av: Camilla

Bra, vad duktig du är!!!
Om du läst på våran blogg nyligen så kanske du såg att jag fått skavsår!!!
Så imorgon måste jag gå i mina STORA vinterkängor *skratt*
tur att man bor där man bor, för då kanske folk som ser mig bara undrar vart jag ställt min skoter *asg*
Lägger in dig på våra länkar (eftersom vi ofta är in på din blogg och läser), hoppas det är ok för dig!!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback