Far åt pipsvängen eller varför inte Afrika!!

Jag har bokat en resa till Tunisien! Till slut lyckades jag, fast Fritidsresor hade fel på sitt internetbokningssytem under lång tid. Jag klurade ut felet åt dem. En liten programeringsmiss skulle jag nog kalla det. Jag fick inte heta som jag gör, det funkade inte i systemet. Kul va? :-)

Nu har jag iallafall en resa.
Men jag tänker kolla lite mer, för det finns billigare, men när vi nu till slut åker så vill jag att det ska bli bra. Pool och nära till stranden och inte jättelångt till nån by eller stad.
Ja, så då blev det inte det billigaste stället direkt, fast kanske man kan leta lite till.
Måste betala anmälningsavgiften innan helgen, så några dar har jag på mig att bestämma mig.

Ååååhh!
Det känns så kul!
Jag vill gå på safari bland vilda djur! Nån djurpark fanns iallafall med sociala och humoristiska!!! djur...(Det står så i resebroschyren!)
Och så bara bada och sola och läsa och lata sig,
och shoppa på basarer och i stan, pilla på små turistprylar som är så fina på semestern, men liksom inte passar in när man kommer hem,
och slippa laga mat
och utforska ett nytt ställe
och bara slappa och ha det skönt.

Längtande (fast jag har ju själv sagt att man ska ta tillvara varje stund! Skärpning! Var glad i nuet också!!! Men jag är ju det, fast jag vill längta också! Så det så!!)

/Blommalomma



Kommentarer
Postat av: Misspink

Hmm undra vad de matar djuren med om de är sociala och humoristiska ;)

Postat av: Blommalomma

Jaa, det vill vi säkert inte veta. Kanske de kör värsta showen för turisterna!

2006-02-01 @ 18:52:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback