Duschdraperiluringar

Duschdraperiet jag köpte igår var ju för kort. Räckte inte alls ner till golvet. Slutade mitt på vaden nånstans!

Jag ringde Ikeas kundtjänst och de sa att hur många som helst var missnöjda med att de börjat med för korta draperier. Konstigt! Undrar varför de plötsligt bara kortar av dem så där?

Iallafall sa kundtjänstkvinnan att i vår ska de börja med långa duschdraperier igen. Bra! Men nu hade jag ju redan slängt mitt gamla, eftersom jag köpt ett nytt.

Jag lämnade tillbaka det nya på Ikea utan problem, och köpte ett förhoppningsvis tillräckligt långt på Jysk.
Har förstås inte provad det än, men det borde passa....
Luringen på Jysk var istället att de var olika breda. Men den här gången läste jag noga och fick rata några som var för smala!
Herregud vilken sjå att köpa ett simpelt duschdraperi!!!!!

Så om någon ska köpa nytt duschdraperi på Ikea, skulle jag rekommendera att vänta några månader.

/Blomma




Kommentarer
Postat av: Milla

Hej nu är det Milla som kommenterar här igen :=) Jo jag köpte också ett draperi på Ikea som var för kort, men vetduvad, det var himla bra i det fallet. Det sitter där vi har badkaret och behöver inte gå ned till golvet, och det är rätt bra eftersom det inte behöver bli sunkigt snabbt och bli kvar en massa fukt som ger fläckar. Men jag tror inte Ikea har tänkt att alla ska ha ett draperi vid ett badkar, så osmarta kan de ju inte vara.... ** Milla **


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback