Du är en dålig mamma!!

Det vrålade Smultron just till mig!!
Tack mitt barn!
Precis vad man vill höra :-(

Men du ska veta att jag gör allt för dig! Det vet du! Glöm inte det hela tiden. Det enda en självisk tonåring kan komma ihåg är de gånger man tjatar eller skäller. Inte allt det andra. Suck!

Tror du är avundsjuk på lillsyrran just nu. Det var den frågan du inte tyckte om att jag ställde till dig när du sa något elakt till henne. Varför måste du vara dum mot henne då? Sarkastisk. Det låter som avundsjuka tycker jag. Det skulle du så klart inte erkänna. Kanske du inte ens vet om det själv.

Vad jag än säger får du det till att låta som om det är negativt menat. En enkel fråga om vad du tycker är kul t.ex. fick du till att låta som om jag tyckte att du inte har något liv!
Men alltså! Hur kan du förvränga saker så?

Jag förstår mig tyvärr inte på dig ibland! Men glöm inte att jag älskar dig!

/Blomma


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback