Virus?

Sitter vid Särbos dator lite nu när han diskar.
Smultron hemma själv, eller....???
Nä, några kompisar också, eller....???
Kanske massvis!!!!!
Kanske en stor fest!!!
Kanske det inte blir kul att komma hem imorgon :-(
Joooorå!!
Inte kan min lilla goa Smultronunge ställa till med fest heller? Va? Näääeeeedå!
Hon sköter sig nog... tror jag...

Den här datorn hos Särbo i Långtbortistan krånglar och står i.
Lever sitt eget liv.
Hela tiden poppar det upp massa fönster som tycker att man ska installera grejer.
Och massa reklam.
Och så är det många rader i själva sökfönstret med info om dating och travel och insurance och vad du vill. Fast det vill vi inte!
Varför kommer det dit?
Kan det vara virus?
Har inte sett maken till popupfönster faktiskt.
Och ändå är popupisar blockerat.
Den är väääldigt långsam också.
Skumt.
Eller kanske helt självklart om man är en hacker.
Men det är inte jag, och absoluuut inte Särbo.

Nu lämnar jag den eländiga datorn åt sitt öde!
Tacka vet jag min superdator!
Natti natti

/Blommalomma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback