Tid med mig

Tycker lite synd om Hallon nu när Smultron tar så mycket tid och kraft här i familjen.
Hon måste få lite tid hon med, fast hon inte ber om det, eller kräver det som sin syster.
Så jag tänkte att vi skulle gå och simma, sitta i bastun och snacka lite. Hon tyckte det var en bra idé, så vi bestämde det imorse.
Men nu blev det inte så.
Hon har prov imorgon i sitt icke direkt favvoämne.
Så nu blev det plugg istället.
Fast Smultron har visst nån date, så hon är inte hemma, så då kan vi prata i lugn och ro.
Och så plugga förstås. Jag och Hallon idag.

Nu har jag betalat anmälningsavgiften på resan!!!
Så nu är det alldeles klart! Vi åker i sommar till Tunisien!
Härligt!

/Blommalomma


Kommentarer
Postat av: Mia

Stress och barn, livet är toppen visst=)!
Tonårssyndrom är inte att leka med, det är nog värre än klimakteriekossor, tror jag. Gött för dig att komma iväg i sommar. Jag ser fram mot att läsa rese-bloggen. Tunisien kanske vore nåt för oss med nån gång. Men nu packar vi och far till fjällen, inga brutna ben, håll tummarna, ha det gott, vi "ses" om en vecka. Kram mia


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback