Snart semester!

Det ska bli så skönt att bli ledig en vecka!
Åka lite skidor, sola, umgås med familjen och ha det skönt.
Men först en dag kvar att jobba. Mycket måste jag hinna imorgon, och helst vill jag gå tidigare också. Får väl tokstressa!

Jag och Hallon och resten åker på lördag, men Smultron tänker komma efter några dar senare med bussen. Det får hon väl, bara hon betalar biljetten så. Och det har hon gjort.

Jag har skrivit en lång lista på vad Smultron måste göra innan hon sticker hemifrån, som att slänga sopor, släcka lampor, dra ur några sladdar och så. Hon trodde jag skämtade! Men så är det ju. Måste bara lägga locket på brunnen liksom...

Nu blir det visst nåt curlingskiljeset som händer!? 
Måste kolla OS!


/Blomma



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback