Presenter i massor

Alla fyller år!
Brorsonen fyller snart, och han önskar sig ingenting egentligen, fast Smultron lyckades dra ur honom nåt han ville ha: en film. Ja, vad bra, kollade upp direkt. Men vad var det för sorts film? JO, en huliganfilm! Smygfilmat på riktiga matcher med brandbomber (?) och rök och inte vet jag vad de har.  Det kan ju inte faster köpa heller. Det tar lite emot faktiskt. Måste hitta på nåt annat.

Sen fyller Särbo år. Ovanligt svårt där. Jag som brukar ha så mycket på gång som jag har sett här och var. Men nu blir det väl bara ett par kallingar :-) Äh, jag kan hitta på massor till honom.

Och sen min kära Smultronunge som blir myndig!
Hon vill ha pengar till sin resa i sommar. Det är rätt tråkigt att ge pengar tycker jag. Får se hur jag gör.

Om någon har ett tips till en sporttokig kille som fyller 14, so give it to me please! (OJ, börjar låta som Kirsti). Kiss gillar han också och så chattar han och håller på som de flesta andra. Men mest är han en sportkille.

Huliganfaster? Nej tack. Sorry killen.

/Blommalomma





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback