Näradödenupplevelse

Jag är helt urlakad idag efter ett fruktansvärt bråk med tjejerna, och framförallt Smultron igår kväll/natt.
Herregud!
Läste hos Tonårsmorsa: 
http://spaces.msn.com/members/fatoutouray/ om en drama queen till dotter. (Måste lära mig göra snyggare länkar med bara namnet att klicka på!)
Det är ju precis det hon är!!
En riktig Drama Queen!
Reagerar så mycket på allt!
Jättejätteskuttandeglad eller ledsnast i världen eller argare än du ens vågar tänka dig eller tokentusiastisk eller orolig så hon blir sjuk eller stressad så hon tror hon går in i väggen .
Alltså som de flesta tonåringar, fast gånger 100 ungefär!!
Och så står ju alltid jag där och tar emot det.
Inte konstigt att man är trött.
Pust!
En lugn hemmakväll får det bli hoppas jag...

Allravissnaste
/Blomma





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback