Min kväll ikväll

Tittar på Let´s dance med superdatorn i knät.
Ingen annan gör anspråk på den ikväll.
Hallon har dragit ut med ett par kompisar hem till några grabbar. Borde bege mig ut på smygspaning egentligen...
Hon kommer inte ens hem inatt, utan sover över hos en kompis. Men lugn bara lugn! Jag har pratat med kompisens pappa, så han har koll på att de kommer hem ordentligt.
Då kan jag slappna av rätt ok. Verkar onödigt att ta ut ev. jobbigheter i förskott.
Det räcker väl att ta det när det nu kommer.
Nu har hon ju hållit sig i skinnet ett tag min busunge...

Smultrons date igår verkar ha varit rätt lyckad.
De ska nog träffas ikväll igen, om jag har förstått saken rätt.
Tomt blir det här hemma.
Annars brukar just fredagar vara stora tv-tittarkvällen med tjejer i massor här hemma, käkandes upp allt vårt godis, vräkandes i sofforna.

Och ingen Särbo här heller den här veckan.

Bara jag, alldeles själv. Skööönt!!
Den tiden måste jag ta tillvara på!
Slappa en kväll. Fast när jag tänker efter så borde jag ha lite telefonkontakt med Smultron ikväll. Inga kompisar är med, bara hon och nya daten. Jag känner honom ju inte.
Våga inte göra min Smultrontjej nåt ont!!!
Fast hon har skinn på näsan min tjej. Och röstresurser av värsta slag.
Kanske det är han som behöver beskydd....

Hemma i soffan bloggar
/Blommalomma




Kommentarer
Postat av: Camilla

Vad skönt för Dig att ha en ensam kväll i soffan! Få rå om fjärrkontrollen alldeles själv, ler! Men jag måste säga att du är duktig, kanske fel ord men du förstår säkert vad jag menar..., som låter Dina små "bär" växa och blomma på egen hand!
Trevlig helg önskar vi dig från ett kallt *brrr* Östersund


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback