Inte lugnet före stormen, snälla...

Det blev en lugn kväll.
Än så länge alltså!
Jag fick äta alla popcorn själv, se att Peppe äntligen åkte ut. (Han var kul ett tag, men nu fick det väl ändå räcka!!) och ta nya fina superdatorn och bara slappa och ha det skönt.
Fast ingen är hemma än...
Smultron hemma hos en killkompis i närheten. Ingen fara på taket där tror jag nog, inte ikväll iallafall.

Hallon pratade jag nyss med. Men den lilla filurungen kan få sina infall snabbare än man hinner blinka. Jag är inte lugn förrän hon ligger i sin säng och sover!
Men jag orkar inte oroa mig i förskott heller. Det verkar så onödigt. Jag får nog så jag klarar mig ändå.

Och fortfarande vill jag ha tips på present till en 14-årig idrottskille! Han har allt kan jag tillägga...
Så nåt nytt spännande, sportigt eller ej, bara nånting. Vad som helst!! Till lilla brorsonen.

Godissugen
/Blommalomma


Kommentarer
Postat av: Milla

En prenumeration på tidningen Goal kanske? Det är fotboll det handlar om då... Jag har ju en idrottskille hemma som fyller 13, tror det alltid går hem med lite fräsiga t-shirtar som är lite sportiga sådär, typ Nike och så. Kolla på Stadium!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback