Hemligt!

Jag är ju väldigt hemlig på min blogg.
Ingen vet vem jag är (tror jag iallafall, säg till om jag har fel! Fast avslöja mig inte!!)
Ett par stycken vet att jag bloggar, men inte vad bloggen heter.
Jag tänker hålla det så.
Tror inte mina döttrar skulle uppskatta att bli utlämnade, men så länge ingen vet vilka vi är tycker jag det är ok.
Ändå skriver jag ju inte precis vad som helst.
Har i bakhuvet att någon kan komma på vem jag är, och då vill jag inte ha varit alltför hemsk!!
Ändå vill jag kunna skriva av mig. Jobbigheter kan kännas lite mindre jobbiga om man skriver om dem, och roligheter kan man ju dela med sig av.

Som ett led i mitt bloggande, har jag anmält mig till
http://blogstafetten.blogsome.com/!
Hoppas jag hinner skriva innan sportlovet, för jag vet inte riktigt hur datorfrekvensen är i fjällen. Säkert finns det nånstans nån liten dator att låna, men om det ska bli något läsvärt borde jag ju ha mer än en kvart på mig kanske...
Hoppas det är snabba bloggare före mig, då hinner jag.

/Blommalomma





Kommentarer
Postat av: Jerry för blogstafetten

Behöver du uppskov ett par dagar så går det att ordna.

Listan med inlägg om stafetten fyller jag inte på längre.

Mvh

Postat av: Milla

Tack för grattiset!! Jo men 42, sååå gammal kan jag ju aaaldrig bli. Men det är en jämnare siffra i allafall. Vänder man den baklänges blir det 24, det kan man ju gärna vara igen. Men 41 blir bara 14, DET vill man ju inte vara! Så jag får väl vara nöjd...

2006-02-13 @ 21:20:22
URL: http://millaflower.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback